موقعیت در سایت : Skip Navigation Linksصفحه ی اصلی : آموزش : اطلاعیه آموزشی - ثبت نام
1396/05/29
اطلاعیه درخصوص متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته

متقاضیان فوق جهت اطلاع از کد رشته فایل پیوست را ملاحظه نمایند. دانلود فایل

1396/05/28
اطلاعیه زمان بندی برای ثبت نام دوره مهندسی فناوری کارشناسی حرفه ای ناپیوسته

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره (کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر ماه سال 1396 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در پذيرش دوره مذكور از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به آدرس www.sanjesh.org از روز يكشنبه مورخ 96/5/29 آغاز و در روز يكشنبه مورخ 96/6/5 پايان مي‌پذيرد؛ لذا كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام، كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي مشروح ذيل و همچنين ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام (كه از روز يكشنبه مورخ 29/5/96 همزمان با ثبت‌نام بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار مي‌گيرد، مي‌توانند در پذيرش مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.

1396/05/03
تقویم زمانی درخواست تغییر رشته/گرایش

دانشجویان متقاضی طبق فایل پیوست درخواست خود را در بازه زمانی تعیین شده در سامانه سجاد ثبت نمایند. دانلود فایل

1396/04/19
جدول زمانبندی جلسات دفاع پروژه : بهمن ماه 1395: به همراه زمانبندی جلسات استاد سلامی

دانلود فایل دانلود فایل

1396/04/18
قابل توجه دانشجویان درس ارتباط موثر با مشتری استاد پهلوان

کلاس درس ارتباط موثر با مشتری استاد فوق در روز پنج شنبه مورخ 22/04/96 به جای ساعت 17 بعدازظهر ساعت 8 صبح برگزار می گردد.

1396/04/14
جدول زمانبندی جلسات دفاع پروژه ( دانشجویان ثبت نامی پروژه، بهمن ماه 1395)

لطفا به نکات زیر توجه کامل داشته باشید: 1-دانشجویان میبایستی پروژه و مستندات پروژه را که مطابق با فایل آئین نگارش تهیه و تدوین شده است به تأیید استاد پروژه رسانده باشند. 2-مستندات پروژه به صورت پرینت شده ( طلق و شیرازه بدون صحافی) در روز دفاعیه باید همراه دانشجویان باشد. به همراه نداشتن مستندات پروژه به منزله ی تکمیل نشدن پروژه تلقی می¬شود. دانشجویان توجه داشته باشند که پروژه ی انجام شده حتما با عنوان تصویب شده در فرم ثبت نام پروژه که در ابتدای ترم توسط استاد امضاء شده است هماهنگی و مطابقت داشته باشد. 3-دانشجویان در روز دفاعیه می¬بایستی یک فایل پاورپوینت (حداکثر 40 اسلاید)که شامل شرح پروژه به طور کامل و تمامی برنامه های اجرا شده در پروژه را در بر می¬گیرد، جهت ارائه به همراه داشته باشند. پاورپوینت به تأیید استاد پروژه باید رسیده باشد. 4-حضور در جلسه¬ی دفاعیه¬ی پروژه به منزله¬ی اتمام و تکمیل پروژه می¬باشد، لذا هر گونه نقص و اشتباه در پروژه باعث تمدید و ثبت نام مجدد درس پروژه در نیمسال تابستان در پی خواهد داشت. 5-زمان جلسات دفاعیه 30 دقیقه می¬باشد که همه¬ی اعضاء گروه پروژه با توجه به برنامه¬ریزی¬های خود گروه، می¬بایستی در جلسه دفاعیه تک تک به ارائه توضیحات بپردازند. تمامی اعضا گروه پروژه باید به موضوع پروژه تسلط کافی داشته باشند. 6- 15دقیقه پس از ارائه به پرسش و پاسخ اساتید داور و راهنما از دانشجویان اختصاص می یابد. 7-دانشجویان حداقل نیم ساعت قبل از شروع دفاعیه در دانشگاه حضور داشته باشند. 8-عدم حضور در زمان تعیین شده به منزله ی غیبت دانشجویان تلقی خواهد شد. 9-دانشجویانی که در جلوی اسامی آنها در جدول، تاریخ و زمان برای ارائه زده نشده است، لطفاً هماهنگی های لازم را با استاد راهنما انجام دهند. اگر به هر دلیلی آماده ی دفاع تا تاریخ مذکور (24/04/1396) نیستند سریعاً جهت تمدید پروژه در نیمسال تابستان مسئول امور پژوهشی (خانم داودی) را در جریان قرار دهند. در صورت بروز هرگونه سوال با امور پژوهشی تماس حاصل فرمایید(داخلی 122-123). با تشکر و آرزوی موفقیت برای یکایک دانشجویان محترم امور پژوهشی دانلود فایل

1396/04/04
قابل توجه دانشجویان درس پروژه (نیمسال دوم : بهمن ماه 1395)

به اطلاع دانشجویان می رساند که جهت اخذ مجوز برای دفاع و تعیین زمان جلسات دفاعیه مراحل زیر را می¬بایست انجام دهند. 1- تمامی گروههایی که پروژه ی خود را به اتمام رسانیده اند(تا تاریخ 12/4/96) باید فرم اتمام پروژه را از فایل ضمیمه که در این اطلاعیه آمده دانلود نموده و جهت تأیید و امضاء به استاد مربوطه ارائه دهند. لازم به ذکر است که استاد پروژه با توجه به عنوان تصویب شده در برگه های ثبت نام هر گروه ( که به تأیید کمیته پروژه رسیده و تحویل امور پژوهشی (خ داودی) داده شده است) باید تمام مستندات را مطابق با فایل آئین نگارش که در قسمت اطلاعیه های پژوهشی ، امور پروژه موجود می¬باشد مطابقت داده، همچنین از نظر محتوای علمی کاملاً تأیید نماید. پروژه هایی که در روز جلسه ی دفاعیه از نظر استاد داور در حد تأیید و قبول نباشد ، مورد پذیرش قرار نمی گیرد و دانشجو حتما میبایستی در ترم جاری مجددا درس پروژه را اخذ نمایند. 2- فرم اتمام پروژه را بعد از امضاء توسط استاد پروژه سریعاً به امور پژوهشی ( خ داودی) تحویل نمایید.(حداکثر تا تاریخ 15/4/96 ) 3- به گروههایی مجوز دفاع از پروژه داده می¬شود که که فرم اتمام پروژه را حداکثر تا تاریخ 15/4/96 به امور پژوهشی تحویل دهند. در غیر اینصورت گروههایی که این فرم را تا تاریخ ذکر شده به امور پژوهشی تحویا ندهند، با توجه به قوانین آموزشی و تاریخ ثبت نمرات ( که زمان محدودی دارد) به هیچ وجه اجازه ی دفاع در این نیمسال را ندارند و باید برای نیمسال تابستان (زمان ثبت نام 17 تیرماه لغایت 22 تیرماه) درس پروژه را مجدداً اخذ نمایند. 4- کلیه ی مستندات پروژه با توجه به اینکه رعایت آئین نگارش پروژه (4 نمره ) از نمره ی پروژه را در بر می گیرد، حتماً باید در روز دفاعیه آماده باشد. دانشجویان میبایستی مستندات خود را فقط در یک نسخه پرینت گرفته و در طلق و شیرازه ( بدون صحافی) در روز دفاعیه به همراه داشته باشند. نداشتن نسخه ی کامل پروژه باعث کسر نمره خواهد شد. ( مستندات در روز دفاع باید کامل باشد و به صورت خلاصه نباشد). 5- تمامی اعضای گروه ها باید در روز دفاع در مورد پروژه صحبت نمایند و تمامی اعضای گروه باید به طور کامل تسلط کافی به مباحث کل پروژه داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات استادان حاضر در جلسه باشند. 6- دانشجویان جهت ارائه پروژه میبایستی یک فایل پاورپوینت که شامل مباحث اصلی پروژه باشد را به همراه داشته باشند. ( تعداد اسلایدها نباید بیشتر از 40 اسلاید باشد. اسلایدها شامل متن و تصاویر مربوط به پروژه باشد ) 7- اعضاء هر گروه باید در ارائه پاورپوینت با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند. 8- دانشجویان گروههای پروژه باید قبل از دفاع هماهنگی های لازم را با یکدیگر جهت ارائه ی هر چه بهتر پروژه انجام دهند تا در روز دفاع خللی در برگزاری جلسه ی دفاعشان پیش نیاید. 9- گروههایی که جهت ارائه پروژه در جلسات دفاعیه، نیاز به تجهیزات خاصی دارند حتماً یک روز قبل از تاریخ دفاع با امور پژوهشی در میان بگذارند تا در روز دفاع دچار مشکل نشوند. 10- مجدداً تأکید می¬شود که پروژه ای در جلسه ی دفاعیه پذیرفته و نمره ی قبولی اخذ خواهد کرد که کاملا تکمیل شده باشد. در غیر اینصورت حد نصاب نمره ی قبولی را به دست نخواهد آورد. 11- جدول زمانبندی جلسات پروژه متعاقبا اعلام خواهد شد. با تشکر

1396/03/30
قابل توجه کلیه دانشجویان

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان می‌رساند اطلاعات پرسنلی خود را در سامانه سجاد بررسی نموده و هرگونه مغایرت (اعم از معدل، مدرک، اشتباهات نوشتاری مانند آ، ء، ئی، یی، اله، الله و ...) را به آموزش اعلام نمایید تا برای رفع آن نامه‌های لازم به دانشگاه جامع تهیه شود. لازم به ذکر است اطلاعات مندرج در اصل شناسنامه ملاک مشخصات فردی می‌باشد. بدیهی است اهمال در این امر منتج به تأخیر در روند فراغت از تحصیل خواهد شد.

1396/03/16
قابل توجه کلیه دانشجویان(آخرین فرصت جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون)

کلیه دانشجویان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فقط تا روز چهارشنبه مورخ 17/03/96 فرصت دارند به واحد آموزش مراجعه نمایند.

1396/03/09
قابل توجه کلیه دانشجویان

دانشجویانی که در یک روز همزمان دو آزمون در مراکز دیگر دارند هرچه سریعتر به آموزش( آقای جمشیدی) مراجعه نمایند.

  صفحه ی آخر<<     بعدی <   صفحه 1 از 17  قبلی >   >>صفحه ی نخست
     

COPYRIGHT©2017 مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران
.تمامي حقوق مریوط به مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران می باشد