موقعیت در سایت : Skip Navigation Links اطلاعیه پژوهشی - پروژه
1396/04/04
قابل توجه دانشجویان درس پروژه (نیمسال دوم : بهمن ماه 1395)

به اطلاع دانشجویان می رساند که جهت اخذ مجوز برای دفاع و تعیین زمان جلسات دفاعیه مراحل زیر را می¬بایست انجام دهند. 1-تمامی گروههایی که پروژه ی خود را به اتمام رسانیده اند(تا تاریخ 12/4/96) باید فرم اتمام پروژه را از فایل ضمیمه که در این اطلاعیه آمده دانلود نموده و جهت تأیید و امضاء به استاد مربوطه ارائه دهند. لازم به ذکر است که استاد پروژه با توجه به عنوان تصویب شده در برگه های ثبت نام هر گروه ( که به تأیید کمیته پروژه رسیده و تحویل امور پژوهشی (خ داودی) داده شده است) باید تمام مستندات را مطابق با فایل آئین نگارش که در قسمت اطلاعیه های پژوهشی ، امور پروژه موجود می¬باشد مطابقت داده، همچنین از نظر محتوای علمی کاملاً تأیید نماید. پروژه هایی که در روز جلسه ی دفاعیه از نظر استاد داور در حد تأیید و قبول نباشد ، مورد پذیرش قرار نمی گیرد و دانشجو حتما میبایستی در ترم جاری مجددا درس پروژه را اخذ نمایند. 2- فرم اتمام پروژه را بعد از امضاء توسط استاد پروژه سریعاً به امور پژوهشی ( خ داودی) تحویل نمایید.(حداکثر تا تاریخ 15/4/96 ) 3-به گروههایی مجوز دفاع از پروژه داده می¬شود که که فرم اتمام پروژه را حداکثر تا تاریخ 15/4/96 به امور پژوهشی تحویل دهند. در غیر اینصورت گروههایی که این فرم را تا تاریخ ذکر شده به امور پژوهشی تحویا ندهند، با توجه به قوانین آموزشی و تاریخ ثبت نمرات ( که زمان محدودی دارد) به هیچ وجه اجازه ی دفاع در این نیمسال را ندارند و باید برای نیمسال تابستان (زمان ثبت نام 17 تیرماه لغایت 22 تیرماه) درس پروژه را مجدداً اخذ نمایند. 4 کلیه ی مستندات پروژه با توجه به اینکه رعایت آئین نگارش پروژه (4 نمره ) از نمره ی پروژه را در بر می گیرد، حتماً باید در روز دفاعیه آماده باشد. دانشجویان میبایستی مستندات خود را فقط در یک نسخه پرینت گرفته و در طلق و شیرازه ( بدون صحافی) در روز دفاعیه به همراه داشته باشند. نداشتن نسخه ی کامل پروژه باعث کسر نمره خواهد شد. ( مستندات در روز دفاع باید کامل باشد و به صورت خلاصه نباشد). - تمامی اعضای گروه ها باید در روز دفاع در مورد پروژه صحبت نمایند و تمامی اعضای گروه باید به طور کامل تسلط کافی به مباحث کل پروژه داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات استادان حاضر در جلسه باشند. 6- دانشجویان جهت ارائه پروژه میبایستی یک فایل پاورپوینت که شامل مباحث اصلی پروژه باشد را به همراه داشته باشند. ( تعداد اسلایدها نباید بیشتر از 40 اسلاید باشد. اسلایدها شامل متن و تصاویر مربوط به پروژه باشد ) 7- اعضاء هر گروه باید در ارائه پاورپوینت با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند. 8- دانشجویان گروههای پروژه باید قبل از دفاع هماهنگی های لازم را با یکدیگر جهت ارائه ی هر چه بهتر پروژه انجام دهند تا در روز دفاع خللی در برگزاری جلسه ی دفاعشان پیش نیاید. 9- گروههایی که جهت ارائه پروژه در جلسات دفاعیه، نیاز به تجهیزات خاصی دارند حتماً یک روز قبل از تاریخ دفاع با امور پژوهشی در میان بگذارند تا در روز دفاع دچار مشکل نشوند. 10- مجدداً تأکید می¬شود که پروژه ای در جلسه ی دفاعیه پذیرفته و نمره ی قبولی اخذ خواهد کرد که کاملا تکمیل شده باشد. در غیر اینصورت حد نصاب نمره ی قبولی را به دست نخواهد آورد. 11- جدول زمانبندی جلسات پروژه متعاقبا اعلام خواهد شد. با تشکر

1396/04/04
قابل توجه دانشجویان درس پروژه (نیمسال دوم : بهمن ماه 1395)

به اطلاع دانشجویان می رساند که جهت اخذ مجوز برای دفاع و تعیین زمان جلسات دفاعیه مراحل زیر را می¬بایست انجام دهند. 1-تمامی گروههایی که پروژه ی خود را به اتمام رسانیده اند(تا تاریخ 12/4/96) باید فرم اتمام پروژه را از فایل ضمیمه که در این اطلاعیه آمده دانلود نموده و جهت تأیید و امضاء به استاد مربوطه ارائه دهند. لازم به ذکر است که استاد پروژه با توجه به عنوان تصویب شده در برگه های ثبت نام هر گروه ( که به تأیید کمیته پروژه رسیده و تحویل امور پژوهشی (خ داودی) داده شده است) باید تمام مستندات را مطابق با فایل آئین نگارش که در قسمت اطلاعیه های پژوهشی ، امور پروژه موجود می¬باشد مطابقت داده، همچنین از نظر محتوای علمی کاملاً تأیید نماید. پروژه هایی که در روز جلسه ی دفاعیه از نظر استاد داور در حد تأیید و قبول نباشد ، مورد پذیرش قرار نمی گیرد و دانشجو حتما میبایستی در ترم جاری مجددا درس پروژه را اخذ نمایند. 2- فرم اتمام پروژه را بعد از امضاء توسط استاد پروژه سریعاً به امور پژوهشی ( خ داودی) تحویل نمایید.(حداکثر تا تاریخ 15/4/96 ) 3-به گروههایی مجوز دفاع از پروژه داده می¬شود که که فرم اتمام پروژه را حداکثر تا تاریخ 15/4/96 به امور پژوهشی تحویل دهند. در غیر اینصورت گروههایی که این فرم را تا تاریخ ذکر شده به امور پژوهشی تحویا ندهند، با توجه به قوانین آموزشی و تاریخ ثبت نمرات ( که زمان محدودی دارد) به هیچ وجه اجازه ی دفاع در این نیمسال را ندارند و باید برای نیمسال تابستان (زمان ثبت نام 17 تیرماه لغایت 22 تیرماه) درس پروژه را مجدداً اخذ نمایند. 4 کلیه ی مستندات پروژه با توجه به اینکه رعایت آئین نگارش پروژه (4 نمره ) از نمره ی پروژه را در بر می گیرد، حتماً باید در روز دفاعیه آماده باشد. دانشجویان میبایستی مستندات خود را فقط در یک نسخه پرینت گرفته و در طلق و شیرازه ( بدون صحافی) در روز دفاعیه به همراه داشته باشند. نداشتن نسخه ی کامل پروژه باعث کسر نمره خواهد شد. ( مستندات در روز دفاع باید کامل باشد و به صورت خلاصه نباشد). - تمامی اعضای گروه ها باید در روز دفاع در مورد پروژه صحبت نمایند و تمامی اعضای گروه باید به طور کامل تسلط کافی به مباحث کل پروژه داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات استادان حاضر در جلسه باشند. 6- دانشجویان جهت ارائه پروژه میبایستی یک فایل پاورپوینت که شامل مباحث اصلی پروژه باشد را به همراه داشته باشند. ( تعداد اسلایدها نباید بیشتر از 40 اسلاید باشد. اسلایدها شامل متن و تصاویر مربوط به پروژه باشد ) 7- اعضاء هر گروه باید در ارائه پاورپوینت با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند. 8- دانشجویان گروههای پروژه باید قبل از دفاع هماهنگی های لازم را با یکدیگر جهت ارائه ی هر چه بهتر پروژه انجام دهند تا در روز دفاع خللی در برگزاری جلسه ی دفاعشان پیش نیاید. 9- گروههایی که جهت ارائه پروژه در جلسات دفاعیه، نیاز به تجهیزات خاصی دارند حتماً یک روز قبل از تاریخ دفاع با امور پژوهشی در میان بگذارند تا در روز دفاع دچار مشکل نشوند. 10- مجدداً تأکید می¬شود که پروژه ای در جلسه ی دفاعیه پذیرفته و نمره ی قبولی اخذ خواهد کرد که کاملا تکمیل شده باشد. در غیر اینصورت حد نصاب نمره ی قبولی را به دست نخواهد آورد. 11- جدول زمانبندی جلسات پروژه متعاقبا اعلام خواهد شد. با تشکر

1396/01/19
جدول عناوین و اساتید راهنما درس پروژه ( دانشجویان ثبت نامی درس پروژه :بهمن ماه 1395)

به اطلاع کلیه دانشجویان فوق می رساند، اطلاعیه های مربوط به پروژه و کارآموزی فقط و فقط در بخش اطلاعیه های پژوهشی ( امور کارآموزی ، امور پروژه ) در سایت WWW.dpicollege.ir اعلام خواهد شد . به زمان ها و مهلت های داده شده در مورد موارد فوق کاملا توجه نمایید. دریافت و تحویل هر فرمی در زمان و تاریخ اعلام شده میسر میباشد و به فرم هایی که بعد از تاریخ های اعلام شده به امور پژوهشی تحویل داده شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. •از دانشـجویان محترم درخواست می شود به تمامی ضوابط اعلام شده در مورد ثبت نام پروژه توجـه کافـی مبذول نمایند. هرگونه مشکل و مغایرت در فرم ثبت نام گروه های پروژه، متوجه خود دانشجویان خواهد بود. •تعداد اعضای هر گروه 3 نفر می باشد. ( در صورت صلاحدید استاد مربوطه و شرایط خاص گروه پروژه می تواند 2 نفره تعریف شود) •در انتخاب اعضاء گروه دقـت و توجه کافی را به کار ببرید. بعد ازامضاء و تحویل فرم ثبت نام پروژه به امـور پژوهشی، هیچ گونه جابجایی و تغییر در اعضاء گروه، استاد و عنوان انتخاب شده به هر دلیلی امکان پـذیر نمی باشد. •در انتخاب عنوان ارائه شده توسط اساتید محترم پروژه دقت نمایید. هیچ تغییر و مغایرتی نباید در عنـوان پیشنهادی و عنوان ثبت شده در فرم ها باشد.( عناوین پروژه توسط کمیته تخصیص پروژه تایید شده است . به همین دلیل امکان تغییر میسر نمی باشد) •در انتخاب استاد مربوطه توجه کافی داشته باشید. • فرم ثبت نام پروژه را از فایل پیوستی که همراه این جداول آمده است دریافـت کرده ( فـرم در انتشـارات دانشکده، طبقه همکف موجود می باشد) هر 3 نفر باید یک فرم را دریافت نمـوده، پس از تکمیـل کلیـه ی اطلاعات خواسته شده در فرم، استاد و عنوان مربوط به همان استاد را انتخاب کرده ، با توجه به زمان اعلام شده ی اساتید در دانشگاه نسبت به تایید و امضاء فرم توسط استاد مورد نظر اقـدام نماییـد.( لازم به ذکـر است که کلیه ی گزینه ها باید تکمیل شود.) •فرم را پس از امضاء به امور پژوهشی ( خانم داودی ) تحویل دهید. •از تمامی دانشجویان محترم درخواست می شود، استاد و عنوان پروژه های پیشنـهادی خود را با توجـه بـه رشته و گرایش تحصیلی خود انتخاب کنند. هرگونه مغایرت در این امر باعث پذیرفته نشدن فرم ثبت نام آنها خواهد بود. •مهلت تحویل فرم ها پس از امضای استاد پروژه به امور پژوهشی تا پایان وقـت اداری روز شنبه 26/01/1396 خواهد بود . بعد از این تاریخ هیچ فرمی توسط امور پژوهشی پذیرفته نخواهد شد . عدم تحـویل فرم مـورد نظر به امـور پژوهشی به عنـوان انصراف از پروژه تلقی خواهد شد. •به منظور هماهنگی و راهنمایی دانشجویان با اساتید مربوط به پروژه در طول ترم جـاری هر 2 هفته یک بار، جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ توسط اساتید گذاشته خواهد شد که متعاقبـاً در امور پژوهشی اعلام می شود.حضور تمامی اعضاء گروه در این کلاس ها الزامی است . عدم حضور به منزله غیبت کلاسـی تلقی خواهد شد. •زمان اتمام و تحویل مستندات پروژه ها تا 15 تیرماه 1396 می باشد. که متعاقبـاً کلیه ی مراحـل به دانشجویان اعلام خواهد شد. •در اطلاعیه های پژوهشیف امور پروژه فایل آئین نگارش مستندات پروژه را دانلود کرده و از ابتدای شروع و تدوین پروژه مستندات را مطابق با دستورالعمل تدوین نمایید. •به کلیه ی مراحل فوق توجه و دقت کافی داشته باشید. بروز هرگونه مشکل فقط متوجه خود دانشجو خواهد بود. •دانشجویانی که از ترم مهرماه تمدید پروژه شده اند در صورت تمایل و حضور استاد مربوطه در دانشگاه می توانند ادامه ی پروژه ی قبل خ دانلود فایل

1396/01/16
جدول اساتید و عناوین پروژه های پیشنهادی (دانشجویان درس پروژه : نیمسال دوم، بهمن ماه 1395

به اطلاع کلیه دانشجویان فوق می رساند، اطلاعیه های مربوط به پروژه و کارآموزی فقط و فقط در بخش اطلاعیه های پژوهشی ( امور کارآموزی ، امور پروژه ) در سایت WWW.dpicollege.ir اعلام خواهد شد . به زمان ها و مهلت های داده شده در مورد موارد فوق کاملا توجه نمایید. دریافت و تحویل هر فرمی در زمان و تاریخ اعلام شده میسر میباشد و به فرم هایی که بعد از تاریخ های اعلام شده به امور پژوهشی تحویل داده شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. •از دانشـجویان محترم درخواست می شود به تمامی ضوابط اعلام شده در مورد ثبت نام پروژه توجـه کافـی مبذول نمایند. هرگونه مشکل و مغایرت در فرم ثبت نام گروه های پروژه، متوجه خود دانشجویان خواهد بود. •تعداد اعضای هر گروه 3 نفر می باشد. ( در صورت صلاحدید استاد مربوطه و شرایط خاص گروه پروژه می تواند 2 نفره تعریف شود) •در انتخاب اعضاء گروه دقـت و توجه کافی را به کار ببرید. بعد ازامضاء و تحویل فرم ثبت نام پروژه به امـور پژوهشی، هیچ گونه جابجایی و تغییر در اعضاء گروه، استاد و عنوان انتخاب شده به هر دلیلی امکان پـذیر نمی باشد. •در انتخاب عنوان ارائه شده توسط اساتید محترم پروژه دقت نمایید. هیچ تغییر و مغایرتی نباید در عنـوان پیشنهادی و عنوان ثبت شده در فرم ها باشد.( عناوین پروژه توسط کمیته تخصیص پروژه تایید شده است . به همین دلیل امکان تغییر میسر نمی باشد) •در انتخاب استاد مربوطه توجه کافی داشته باشید. • فرم ثبت نام پروژه را از فایل پیوستی که همراه این جداول آمده است دریافـت کرده ( فـرم در انتشـارات دانشکده، طبقه همکف موجود می باشد) هر 3 نفر باید یک فرم را دریافت نمـوده، پس از تکمیـل کلیـه ی اطلاعات خواسته شده در فرم، استاد و عنوان مربوط به همان استاد را انتخاب کرده ، با توجه به زمان اعلام شده ی اساتید در دانشگاه نسبت به تایید و امضاء فرم توسط استاد مورد نظر اقـدام نماییـد.( لازم به ذکـر است که کلیه ی گزینه ها باید تکمیل شود.) •فرم را پس از امضاء به امور پژوهشی ( خانم داودی ) تحویل دهید. •از تمامی دانشجویان محترم درخواست می شود، استاد و عنوان پروژه های پیشنـهادی خود را با توجـه بـه رشته و گرایش تحصیلی خود انتخاب کنند. هرگونه مغایرت در این امر باعث پذیرفته نشدن فرم ثبت نام آنها خواهد بود. •مهلت تحویل فرم ها پس از امضای استاد پروژه به امور پژوهشی تا پایان وقـت اداری روز شنبه 26/01/1396 خواهد بود . بعد از این تاریخ هیچ فرمی توسط امور پژوهشی پذیرفته نخواهد شد . عدم تحـویل فرم مـورد نظر به امـور پژوهشی به عنـوان انصراف از پروژه تلقی خواهد شد. •به منظور هماهنگی و راهنمایی دانشجویان با اساتید مربوط به پروژه در طول ترم جـاری هر 2 هفته یک بار، جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ توسط اساتید گذاشته خواهد شد که متعاقبـاً در امور پژوهشی اعلام می شود.حضور تمامی اعضاء گروه در این کلاس ها الزامی است . عدم حضور به منزله غیبت کلاسـی تلقی خواهد شد. •زمان اتمام و تحویل مستندات پروژه ها تا 15 تیرماه 1396 می باشد. که متعاقبـاً کلیه ی مراحـل به دانشجویان اعلام خواهد شد. •در اطلاعیه های پژوهشیف امور پروژه فایل آئین نگارش مستندات پروژه را دانلود کرده و از ابتدای شروع و تدوین پروژه مستندات را مطابق با دستورالعمل تدوین نمایید. •به کلیه ی مراحل فوق توجه و دقت کافی داشته باشید. بروز هرگونه مشکل فقط متوجه خود دانشجو خواهد بود. •دانشجویانی که از ترم مهرماه تمدید پروژه شده اند در صورت تمایل و حضور استاد مربوطه در دانشگاه می توانند ادامه ی پروژه ی قبل خ دانلود فایل

1396/01/16
فرم ثبت نام پروژه

دانلود فرم ثبت نام پروژه دانلود فایل

1395/11/26
جدول زمانبندی جلسات دفاع پروژه ( دانشجویان ثبت نامی پروژه، مهرماه 1395)

لطفا به نکات زیر توجه کامل داشته باشید: 1-دانشجویان میبایستی پروژه و مستندات پروژه را که مطابق با فایل آئین نگارش تهیه و تدوین شده است به تأیید استاد پروژه رسانده باشند. 2-مستندات پروژه به صورت پرینت شده ( طلق و شیرازه بدون صحافی) در روز دفاعیه باید همراه دانشجویان باشد. به همراه نداشتن مستندات پروژه به منزله ی تکمیل نشدن پروژه تلقی می¬شود. دانشجویان توجه داشته باشند که پروژه ی انجام شده حتما با عنوان تصویب شده در فرم ثبت نام پروژه که در ابتدای ترم توسط استاد امضا شده است هماهنگی و مطابقت داشته باشد. 3-دانشجویان در روز دفاعیه می¬بایستی یک فایل پاورپوینت (حداکثر 40 اسلاید)که شامل شرح پروژه به طور کامل و تمامی برنامه های اجرا شده در پروژه را در بر میگیرد، جهت ارائه به همراه داشته باشند. پاورپوینت به تأیید استاد پروژه باید رسیده باشد. 4-حضور در جلسه¬ی دفاعیه¬ی پروژه به منزله¬ی اتمام و تکمیل پروژه می¬باشد، لذا هر گونه نقص و اشتباه در پروژه باعث تمدید و ثبت نام مجدد درس پروژه در نیمسال دوم دانشجویان خواهد شد. 5-زمان جلسات دفاعیه 30 دقیقه می¬باشد که همه¬ی اعضاء گروه پروژه با توجه به برنامه¬ریزی¬های خود گروه می¬بایستی در جلسه دفاعیه تک تک به ارائه توضیحات بپردازند. تمامی اعضا گروه پروژه باید به موضوع پروژه تسلط کافی داشته باشند. 6- 15 دقیقه پس از ارائه به پرسش و پاسخ اساتید داور و راهنما از دانشجویان اختصاص می یابد. 7-دانشجویان حداقل نیم ساعت قبل از شروع دفاعیه در دانشگاه حضور داشته باشند. 8-عدم حضور در زمان تعیین شده به منزله ی غیبت دانشجویان تلقی خواهد شد. در صورت بروز هرگونه سوال با امور پژوهشی تماس حاصل فرمایید. با تشکر و آرزوی موفقیت برای یکایک دانشجویان محترم امور پژوهشی دانلود فایل

1395/11/10
مراحل انجام تأییدیه اتمام پروژه و جلسات دفاعیه ( دانشجویان درس پروژه : ثبت نامی مهرماه 1395)

قابل توجه دانشجویان درس پروژه (نیمسال اول : مهرماه 1395) به اطلاع دانشجویان می رساند که جهت اخذ مجوز برای دفاع و تعیین زمان جلسات دفاعیه مراحل زیر را می¬بایست انجام دهند. 1- تمامی گروههایی که پروژه ی خود را به اتمام رسانیده اند باید فرم اتمام پروژه را از فایل ضمیمه که در این اطلاعیه آمده دانلود نموده و جهت تأیید و امضاء به استاد مربوطه ارائه دهند. لازم به ذکر است که استاد پروژه با توجه به عنوان تصویب شده در برگه های ثبت نام هر گروه ( که به تأیید کمیته پروژه رسیده و تحویل امور پژوهشی (خ داودی) داده شده است) باید تمام مستندات را مطابق با فایل آئین نگارش که در قسمت اطلاعیه های پژوهشی ، امور پروژه موجود میباشد مطابقت داده، همچنین از نظر محتوای علمی کاملا تأیید نماید. پروژه هایی که در روز جلسه ی دفاعیه از نظر استاد داور در حد تأیید و قبول نباشد ، مورد پذیرش قرار نمی گیرد و دانشجو حتما میبایستی در ترم جاری مجددا درس پروژه را اخذ نمایند. 2- فرم اتمام پروژه را بعد از امضاء توسط استاد پروژه سریعا به امور پژوهشی ( خ داودی) تحویل نمایید. 3- به گروههایی مجوز دفاع از پروژه داده میشود که که فرم اتمام پروژه را حداکثر تا تاریخ 20/11/1395 به امور پژوهشی تحویل دهند. در غیر اینصورت به هیچ وجه با توجه به قوانین آموزشی و تاریخ ثبت نمرات ( که زمان محدودی دارد) اجازه ی دفاع در این نیمسال را ندارند و باید برای نیمسال دوم درس پروژه را مجددا اخذ نمایند. 4- کلیه ی مستندات پروژه با توجه به اینکه رعایت آئین نگارش پروژه (4 نمره ) از نمره ی پروژه را در بر می گیرد، حتما باید در روز دفاعیه آماده باشد. دانشجویان میبایستی مستندات خود را فقط در یک نسخه پرینت گرفته و در طلق و شیرازه ( بدون صحافی) در روز دفاعیه به همراه داشته باشند. نداشتن نسخه ی کامل پروژه باعث کسر نمره خواهد شد. ( مستندات در روز دفاع باید کامل باشد و به صورت خلاصه نباشد). 5- تمامی اعضای گروه ها باید در روز دفاع در مورد پروژه صحبت نمایند و تمامی اعضای گروه باید به طور کامل تسلط کافی به مباحث کل پروژه داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات استادان حاضر در جلسه باشند. 6- دانشجویان جهت ارائه پروژه میبایستی یک فایل پاورپوینت که شامل مباحث اصلی پروژه باشد را به همراه داشته باشند. ( تعداد اسلایدها نباید بیشتر از 40 اسلاید باشد. اسلایدها شامل متن و تصاویر مربوط به پروژه باشد ) 7- اعضاء هر گروه باید در ارائه پاورپوینت با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند. 8- دانشجویان گروههای پروژه باید قبل از دفاع هماهنگی های لازم را با یکدیگر جهت ارائه ی هر چه بهتر پروژه انجام دهند تا در روز دفاع خللی در برگزاری جلسه ی دفاعشان پیش نیاید. 9- گروههایی که جهت ارائه پروژه در جلسات دفاعیه، نیاز به تجهیزات خاصی دارند حتما یک روز قبل از تاریخ دفاع با امور پژوهشی در میان بگذارند تا در روز دفاع دچار مشکل نشوند. 10- مجددا تأکید می¬شود که پروژه ای در جلسه ی دفاعیه پذیرفته و نمره ی قبولی اخذ خواهد کرد که کاملا تکمیل شده باشد. در غیر اینصورت حد نصاب نمره ی قبولی را به دست نخواهد آورد. با تشکر دانلود فایل

1395/11/10
مراحل انجام تأییدیه اتمام پروژه و جلسات دفاعیه ( دانشجویان درس پروژه : ثبت نامی مهرماه 1395)

قابل توجه دانشجویان درس پروژه (نیمسال اول : مهرماه 1395) به اطلاع دانشجویان می رساند که جهت اخذ مجوز برای دفاع و تعیین زمان جلسات دفاعیه مراحل زیر را می¬بایست انجام دهند. 1- تمامی گروههایی که پروژه ی خود را به اتمام رسانیده اند باید فرم اتمام پروژه را از فایل ضمیمه که در این اطلاعیه آمده دانلود نموده و جهت تأیید و امضاء به استاد مربوطه ارائه دهند. لازم به ذکر است که استاد پروژه با توجه به عنوان تصویب شده در برگه های ثبت نام هر گروه ( که به تأیید کمیته پروژه رسیده و تحویل امور پژوهشی (خ داودی) داده شده است) باید تمام مستندات را مطابق با فایل آئین نگارش که در قسمت اطلاعیه های پژوهشی ، امور پروژه موجود میباشد مطابقت داده، همچنین از نظر محتوای علمی کاملا تأیید نماید. پروژه هایی که در روز جلسه ی دفاعیه از نظر استاد داور در حد تأیید و قبول نباشد ، مورد پذیرش قرار نمی گیرد و دانشجو حتما میبایستی در ترم جاری مجددا درس پروژه را اخذ نمایند. 2- فرم اتمام پروژه را بعد از امضاء توسط استاد پروژه سریعا به امور پژوهشی ( خ داودی) تحویل نمایید. 3- به گروههایی مجوز دفاع از پروژه داده میشود که که فرم اتمام پروژه را حداکثر تا تاریخ 20/11/1395 به امور پژوهشی تحویل دهند. در غیر اینصورت به هیچ وجه با توجه به قوانین آموزشی و تاریخ ثبت نمرات ( که زمان محدودی دارد) اجازه ی دفاع در این نیمسال را ندارند و باید برای نیمسال دوم درس پروژه را مجددا اخذ نمایند. 4- کلیه ی مستندات پروژه با توجه به اینکه رعایت آئین نگارش پروژه (4 نمره ) از نمره ی پروژه را در بر می گیرد، حتما باید در روز دفاعیه آماده باشد. دانشجویان میبایستی مستندات خود را فقط در یک نسخه پرینت گرفته و در طلق و شیرازه ( بدون صحافی) در روز دفاعیه به همراه داشته باشند. نداشتن نسخه ی کامل پروژه باعث کسر نمره خواهد شد. ( مستندات در روز دفاع باید کامل باشد و به صورت خلاصه نباشد). 5- تمامی اعضای گروه ها باید در روز دفاع در مورد پروژه صحبت نمایند و تمامی اعضای گروه باید به طور کامل تسلط کافی به مباحث کل پروژه داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات استادان حاضر در جلسه باشند. 6- دانشجویان جهت ارائه پروژه میبایستی یک فایل پاورپوینت که شامل مباحث اصلی پروژه باشد را به همراه داشته باشند. ( تعداد اسلایدها نباید بیشتر از 40 اسلاید باشد. اسلایدها شامل متن و تصاویر مربوط به پروژه باشد ) 7- اعضاء هر گروه باید در ارائه پاورپوینت با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند. 8- دانشجویان گروههای پروژه باید قبل از دفاع هماهنگی های لازم را با یکدیگر جهت ارائه ی هر چه بهتر پروژه انجام دهند تا در روز دفاع خللی در برگزاری جلسه ی دفاعشان پیش نیاید. 9- گروههایی که جهت ارائه پروژه در جلسات دفاعیه، نیاز به تجهیزات خاصی دارند حتما یک روز قبل از تاریخ دفاع با امور پژوهشی در میان بگذارند تا در روز دفاع دچار مشکل نشوند. 10- مجددا تأکید می¬شود که پروژه ای در جلسه ی دفاعیه پذیرفته و نمره ی قبولی اخذ خواهد کرد که کاملا تکمیل شده باشد. در غیر اینصورت حد نصاب نمره ی قبولی را به دست نخواهد آورد. با تشکر دانلود فایل

  صفحه ی آخر<<     بعدی <   صفحه 1 از 31  قبلی >   >>صفحه ی نخست
     

COPYRIGHT©2011 مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران
.تمامي حقوق مریوط به مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران می باشد