موقعیت در سایت : Skip Navigation Linksصفحه ی اصلی : آموزش : اطلاعیه آموزشی - متفرقه
1396/04/31
قابل توجه دانشجویان درس کارورزی(1،2) ثبت نامی نیمسال تابستان 1396

به اطلاع دانشجویانی که درس کارورزی را در نیمسال تابستان 1396 اخذ نموده¬اند می¬رساند مطابق روال نیمسال-های گذشته دانشجویان می¬بایستی جهت گذراندن دوره¬ی کارآموزی خود به نکات زیر توجه نمایند. تذکر: •دانشجویان در صورتی می توانند کارورزی 2 را اخذ نمایند که حتما 50 واحد درسی را گذرانده باشند یا در آخرین ترم درسی خود قرار داشته باشند. در غیر اینصورت مطابق با آئین نامه های آموزشی درس کارورزی 2 برای دانشجویانی که 50 واحد درسی را نگذرانده باشند، حذف خواهد شد. لذا از دانشجویان درخواست میشود اگر شرایط اعلام شده را ندارند سریعاً برای حذف درس کارورزی 2 خود اقدام نمایند. 1- فعالیت انجام شده درمحل¬کارآموزی برای گذراندن دوره کارآموزی (240 ساعت) می¬بایستی حتماً مطابق با رشته تحصیلی دانشجو باشد. یعنی دانشجو باید فعالیت هایی مرتبط با رشته تحصیلی خود را انجام دهد. 2-مهلت اتمام کارآموزی و ارائه گزارشات کارآموزی تا 15 شهریور ماه 1396 میباشد. (این تاریخ تمدید نمی شود). 3-دانشجویان میبایستی فرم ثبت نام کارآموزی را از فایل پیوست و یا انتشارات دانشکده دریافت نموده، تمامی گزینه ها را تکمیل کرده به امضاء و مهر محل کارآموزی رسانیده جهت دریافت فرم معرفی نامه به امور پژوهشی دانشکده حداکثر تا تاریخ چهارشنبه 4/05/1396 عودت دهند. 4-به همراه فرم ثبت نام کارآموزی، فرم های گزارش هفتگی و ماهانه ، فرم ارزیابی نهایی و دستورالعمل ارائه گزارش کارآموزی آمده است. 5-مطابق روال گذشته دانشجویان پس از دریافت فرم معرفی نامه کارآموزی از امور پژوهشی، کارآموزی خود را آغاز کرده و به ازای هر هفته از دوران کارآموزی و هرماه فرم های مربوطه را تکمیل نموده، در زمان اتمام کارآموزی به امضاء و مهر محل کارآموزی رسانیده به همراه فرم معرفی نامه که توسط مدیریت محل کارآموزی تکمیل و امضاء شده است به انضمام گزارش و شرح کاملی از فعالیت های دوران کارآموزی و معرفی محل کارآموزی، معرفی نرم افزارها و وب سایت های استفاده شده (15 صفحه تایپ شده) در کارآموزی حداکثر تا تاریخ 15/06/1396 به امور پژوهشی تحویل نمایند. 6-دانشجویان میبایستی تمامی مشخصات خود را که در بالای فرم ارزیابی نهایی کارآموزی آمده است به صورت تایپ شده تکمیل نموده در ابتدای گزارش کارآموزی خود جهت تکمیل نمره توسط استاد مربوطه بگذارند. 7-تاریخ اعلام شده به دلیل بروز مشکلات آموزشی در سامانه سجاد به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. از دانشجویان محترم تقاضا میشود حتماً به زمان و مراحل انجام کارآموزی مطابق آنچه که در بالا آمده است توجه کافی داشته باشند. 8-در صورت بروز هرگونه مشکل در دوران کارآموزی با مسئول امور پژوهشی( خانم داودی) داخلی 123 تماس حاصل فرمایید. با تشکر امور پژوهشی دانلود فایل

1396/04/14
جدول زمانبندی جلسات دفاع پروژه ( دانشجویان ثبت نامی پروژه، بهمن ماه 1395)

لطفا به نکات زیر توجه کامل داشته باشید: 1-دانشجویان میبایستی پروژه و مستندات پروژه را که مطابق با فایل آئین نگارش تهیه و تدوین شده است به تأیید استاد پروژه رسانده باشند. 2-مستندات پروژه به صورت پرینت شده ( طلق و شیرازه بدون صحافی) در روز دفاعیه باید همراه دانشجویان باشد. به همراه نداشتن مستندات پروژه به منزله ی تکمیل نشدن پروژه تلقی می¬شود. دانشجویان توجه داشته باشند که پروژه ی انجام شده حتما با عنوان تصویب شده در فرم ثبت نام پروژه که در ابتدای ترم توسط استاد امضاء شده است هماهنگی و مطابقت داشته باشد. 3-دانشجویان در روز دفاعیه می¬بایستی یک فایل پاورپوینت (حداکثر 40 اسلاید)که شامل شرح پروژه به طور کامل و تمامی برنامه های اجرا شده در پروژه را در بر می¬گیرد، جهت ارائه به همراه داشته باشند. پاورپوینت به تأیید استاد پروژه باید رسیده باشد. 4-حضور در جلسه¬ی دفاعیه¬ی پروژه به منزله¬ی اتمام و تکمیل پروژه می¬باشد، لذا هر گونه نقص و اشتباه در پروژه باعث تمدید و ثبت نام مجدد درس پروژه در نیمسال تابستان در پی خواهد داشت. 5-زمان جلسات دفاعیه 30 دقیقه می¬باشد که همه¬ی اعضاء گروه پروژه با توجه به برنامه¬ریزی¬های خود گروه، می¬بایستی در جلسه دفاعیه تک تک به ارائه توضیحات بپردازند. تمامی اعضا گروه پروژه باید به موضوع پروژه تسلط کافی داشته باشند. 6- 15دقیقه پس از ارائه به پرسش و پاسخ اساتید داور و راهنما از دانشجویان اختصاص می یابد. 7-دانشجویان حداقل نیم ساعت قبل از شروع دفاعیه در دانشگاه حضور داشته باشند. 8-عدم حضور در زمان تعیین شده به منزله ی غیبت دانشجویان تلقی خواهد شد. 9-دانشجویانی که در جلوی اسامی آنها در جدول، تاریخ و زمان برای ارائه زده نشده است، لطفاً هماهنگی های لازم را با استاد راهنما انجام دهند. اگر به هر دلیلی آماده ی دفاع تا تاریخ مذکور (24/04/1396) نیستند سریعاً جهت تمدید پروژه در نیمسال تابستان مسئول امور پژوهشی (خانم داودی) را در جریان قرار دهند. در صورت بروز هرگونه سوال با امور پژوهشی تماس حاصل فرمایید(داخلی 122-123). با تشکر و آرزوی موفقیت برای یکایک دانشجویان محترم امور پژوهشی دانلود فایل

1396/04/04
قابل توجه دانشجویان درس پروژه (نیمسال دوم : بهمن ماه 1395)

به اطلاع دانشجویان می رساند که جهت اخذ مجوز برای دفاع و تعیین زمان جلسات دفاعیه مراحل زیر را می¬بایست انجام دهند. 1- تمامی گروههایی که پروژه ی خود را به اتمام رسانیده اند(تا تاریخ 12/4/96) باید فرم اتمام پروژه را از فایل ضمیمه که در این اطلاعیه آمده دانلود نموده و جهت تأیید و امضاء به استاد مربوطه ارائه دهند. لازم به ذکر است که استاد پروژه با توجه به عنوان تصویب شده در برگه های ثبت نام هر گروه ( که به تأیید کمیته پروژه رسیده و تحویل امور پژوهشی (خ داودی) داده شده است) باید تمام مستندات را مطابق با فایل آئین نگارش که در قسمت اطلاعیه های پژوهشی ، امور پروژه موجود می¬باشد مطابقت داده، همچنین از نظر محتوای علمی کاملاً تأیید نماید. پروژه هایی که در روز جلسه ی دفاعیه از نظر استاد داور در حد تأیید و قبول نباشد ، مورد پذیرش قرار نمی گیرد و دانشجو حتما میبایستی در ترم جاری مجددا درس پروژه را اخذ نمایند. 2- فرم اتمام پروژه را بعد از امضاء توسط استاد پروژه سریعاً به امور پژوهشی ( خ داودی) تحویل نمایید.(حداکثر تا تاریخ 15/4/96 ) 3- به گروههایی مجوز دفاع از پروژه داده می¬شود که که فرم اتمام پروژه را حداکثر تا تاریخ 15/4/96 به امور پژوهشی تحویل دهند. در غیر اینصورت گروههایی که این فرم را تا تاریخ ذکر شده به امور پژوهشی تحویا ندهند، با توجه به قوانین آموزشی و تاریخ ثبت نمرات ( که زمان محدودی دارد) به هیچ وجه اجازه ی دفاع در این نیمسال را ندارند و باید برای نیمسال تابستان (زمان ثبت نام 17 تیرماه لغایت 22 تیرماه) درس پروژه را مجدداً اخذ نمایند. 4- کلیه ی مستندات پروژه با توجه به اینکه رعایت آئین نگارش پروژه (4 نمره ) از نمره ی پروژه را در بر می گیرد، حتماً باید در روز دفاعیه آماده باشد. دانشجویان میبایستی مستندات خود را فقط در یک نسخه پرینت گرفته و در طلق و شیرازه ( بدون صحافی) در روز دفاعیه به همراه داشته باشند. نداشتن نسخه ی کامل پروژه باعث کسر نمره خواهد شد. ( مستندات در روز دفاع باید کامل باشد و به صورت خلاصه نباشد). 5- تمامی اعضای گروه ها باید در روز دفاع در مورد پروژه صحبت نمایند و تمامی اعضای گروه باید به طور کامل تسلط کافی به مباحث کل پروژه داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات استادان حاضر در جلسه باشند. 6- دانشجویان جهت ارائه پروژه میبایستی یک فایل پاورپوینت که شامل مباحث اصلی پروژه باشد را به همراه داشته باشند. ( تعداد اسلایدها نباید بیشتر از 40 اسلاید باشد. اسلایدها شامل متن و تصاویر مربوط به پروژه باشد ) 7- اعضاء هر گروه باید در ارائه پاورپوینت با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند. 8- دانشجویان گروههای پروژه باید قبل از دفاع هماهنگی های لازم را با یکدیگر جهت ارائه ی هر چه بهتر پروژه انجام دهند تا در روز دفاع خللی در برگزاری جلسه ی دفاعشان پیش نیاید. 9- گروههایی که جهت ارائه پروژه در جلسات دفاعیه، نیاز به تجهیزات خاصی دارند حتماً یک روز قبل از تاریخ دفاع با امور پژوهشی در میان بگذارند تا در روز دفاع دچار مشکل نشوند. 10- مجدداً تأکید می¬شود که پروژه ای در جلسه ی دفاعیه پذیرفته و نمره ی قبولی اخذ خواهد کرد که کاملا تکمیل شده باشد. در غیر اینصورت حد نصاب نمره ی قبولی را به دست نخواهد آورد. 11- جدول زمانبندی جلسات پروژه متعاقبا اعلام خواهد شد. با تشکر

1396/03/30
قابل توجه کلیه دانشجویان

بدینوسیله به اطلاع دانشجویان می‌رساند اطلاعات پرسنلی خود را در سامانه سجاد بررسی نموده و هرگونه مغایرت (اعم از معدل، مدرک، اشتباهات نوشتاری مانند آ، ء، ئی، یی، اله، الله و ...) را به آموزش اعلام نمایید تا برای رفع آن نامه‌های لازم به دانشگاه جامع تهیه شود. لازم به ذکر است اطلاعات مندرج در اصل شناسنامه ملاک مشخصات فردی می‌باشد. بدیهی است اهمال در این امر منتج به تأخیر در روند فراغت از تحصیل خواهد شد.

1396/03/09
قابل توجه کلیه دانشجویان

دانشجویانی که در یک روز همزمان دو آزمون در مراکز دیگر دارند هرچه سریعتر به آموزش( آقای جمشیدی) مراجعه نمایند.

1396/03/08
قابل توجه کلیه دانشجویان (دریافت کارت ورود به جلسه آزمون)

به اطلاع كليه دانشجويان مي‌رساند از تاريخ 8/3/96 لغایت 16/3/96 از ساعت 9 تا 15 می‌توانند جهت دریافت كارت ورود به جلسه آزمون مراجعه نمايند. لازم به ذكر است تأیید كارت ورود به جلسه آزمون مستلزم واريز مبلغ كل شهريه ترم ( 85%‌سهم مركز و 15% حق نظارت) مي‌باشد.‌ دانشجویانی که تاکنون موفق به پرداخت مبلغ 15% حق ستاد نشده‌اند لطفاً از طریق درگاه اینترنتی سامانه سجاد نسبت به پرداخت مبلغ مذکور اقدام نمایند. دانشجویان محترم لازمست اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه (بخصوص نام درس، نام استاد، روز و ساعت آزمون) را بدقت بررسی نموده و نسخه دوم آنرا پس از امضاء به آموزش تحویل دهند. در صورت داشتن مغایرت موارد اصلاحی را به آموزش اعلام نموده، کارت مجدد دریافت نمایند. بدیهی است امضای کارت به معنی صحت مندرجات آن می‌باشد و مسؤولیت آن بر عهده دانشجو خواهد بود. دانشجویانی که کارت ورود به جلسه آزمون را همراه نداشته باشند اجازه ورود به جلسه آزمون را نخواهند داشت.

1396/02/30
قابل توجه دانشجویان درس اصول سرپرستی استاد زهتاب

کلاس جبرانی استاد فوق روز یکشنبه مورخ 31/02/96ساعت 11:00 الی 12:30 و ساعت 16:00 الی 17:30 برگزار می گردد.

1396/02/30
قابل توجه دانشجویان درس اصول و فنون استاد زهتاب

کلاس جبرانی استاد فوق روز یکشنبه مورخ 31/02/96ساعت 14:00 الی 16:00 و همچنین روز چهارشنبه مورخ 03/03/96 از ساعت 17:00 الی 19:00 برگزار می گردد.

1396/02/26
قابل توجه دانشجویان درس کاربینی

دانشجویان فوق جهت اطلاع از درس کاربینی فایل پیوستی را ملاحظه نمایند. دانلود فایل

1396/02/25
قابل توجه کلیه دانشجویان

دانشجویانی که کارت دانشجویی خود را دریافت نکرده اند هرچه سریعتر به واحد آموزش مراجعه نمایند.

  صفحه ی آخر<<     بعدی <   صفحه 1 از 7  قبلی >   >>صفحه ی نخست
     

COPYRIGHT©2017 مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران
.تمامي حقوق مریوط به مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران می باشد